Tuesday, December 9, 2008

Champion of Champions

Aku baru lepas tgk ESPN di channel 812...
Dan tetiba jantung aku tersentak...kerana melihat Champions of Champions 2008
aku tahu mengenai champions ini...tetapi tidak begitu detail...
Apa yg membuat jantung aku tersentak...
ialah Match 6 yang menyaksikan Nicol David vs Usain Bolt....

Tetiba aku bangga menjadi rakyat malaysia...
dan tidak payah sokong Arsenal lagi...
yg tak sokong...
Disini aku ingin berkongsi dengan korang tentang match yg lain....
skang nie tinggal Match 6,7 dan 8 yang belom divote lagi...
dan hero yg mewakili negara kita ada di Match 6....

Match 1
Pacquiao Vs Velentino Rossi
Pemenangnya = Pacquiao

Match 2
Hamilton Vs Fernando Torres
Pemenangnya = Torres

Match 3
Ferguson vs Tiger Woods
Pemenangnya = Ferguson

Match 4
Tendulkar vs Rafael Nadal
Pemenangnya = Tendulkar

Match 5
Micheal Phelps vs Christiano Ronaldo
Pemenangnya = Ronaldo

Match 6
Nicol David vs Usain Bolt
Pemenangnya = ?

Match 7
Dhoni vs Ghangoly
Pemenangnya = ?

Match 8
Kobe Bryant Vs Bindra
Pemenangnya = ?


Daripada match 1 hingga 5 sudah ada pemenang :
dan mereka akan berlawan ke peringkat Quarter-final

Quarter-Final 1
Pacquio vs Torres

Quarter-Final 2
Ferguson vs Tendulkar

Quarter-Final 3
Ronaldo vs Nicol David / Usain Bolt

Quarter-Final 4
Doni/Ghanguly vs Kobe Bryant/Bindra



Walaupun korang semua peminat Arsenal, Liverpool, Manchester, Chelsea mahupun Newcastle United...marilah kita ramai menyokong Malaysia Tanah Airku...
Pahlawan kita berdiri sama tinggi bersama Nama Dunia yg lain...
Mungkin tahun depan seorang daripada kita pula yang masuk Champions of Champions ini pula..
yg masuk....
Aku harap kita semua mencitai negara kita...brainwash skit...

Sekian
[IamKobe]

p/s : fabregas yg ade...haha

No comments:

English Premier League Top Story