Tuesday, September 30, 2008

Selamat Hari Raya yg ke-1429

Berat badan saya pada ketika ini telah jatuh mendadak semenjak puasa pada bulan ramadhan lalu...iaitu daripada 75kg kepada 72kg...Ini menunjukkan perkembangan yang baik untuk saya...ini adalah kerana untuk menyertai skuad remaja arsenal, berat badan peserta hendaklah 73kg hingga ke 60kg...terima kasih kepada peminat² saya yang mengikut perkembangan tentang saya...saya harap sokongan daripada anda semua akan membuat saya terus sukses...sukses...i love u all


iam ben lamree


p/s: macam fabregas plak aku nie

4 comments:

IaM Bloggerz said...

apsal plak ade isu bola kat sini..kat sini patut nye public..jgn masuk kan isu bola plak..politik semua tu..lu nie tak profesional la...IaM Ezin

Anonymous said...

lantak ah

iam kobe

IaM Bloggerz said...

dgn ini ko telah digugurkan dr IaM...terima kasih pokjat..IaM Ezin

Anonymous said...

ko main nak gugurkan aku je
kalau aku gugur
ko bj aku

iam kobe

English Premier League Top Story